Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.

Kategorie

Promocje

Naprawy pogwarancyjne (płatne)

Serwis może wykonać odpłatną naprawę sprzętu Apple nieobjętego gwarancją. Obowiązują tu następujące zasady:

  1. Nie zawsze można zagwarantować wykonanie szybkiej naprawy. Termin naprawy może zależeć od dostępności części.
  2. Co do zasady, nie przyjmuje się do naprawy sprzętu Apple, którego produkcja została zakończona dawniej niż 5 lat temu. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest przyjęcie starszego sprzętu do naprawy, po wstępnym uzgodnieniu z pracownikiem serwisu.
  3. Do naprawy płatnej serwis przystępuje jedynie po uzgodnieniu z klientem jej kosztu. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy klient ponosi koszt diagnozy równowartości 100zł netto.
  4. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od daty wysłania do klienta zawiadomienia o konieczności odbioru może być odebrany po pokryciu dodatkowych kosztów składowania (30zł/miesiąc).
  5. Serwis nie zwraca wymienionych części zamiennych. W przypadku, jeśli klient serwisu zastrzeże sobie zwrot uszkodzonych, naprawionych części, wówczas koszt naprawy może być wyższy niż w sytuacji gdy klient nie zastrzeże zwrotu części.
Dostarczenie sprzętu:
  • - Klient dostarcza sprzęt na własny koszt.
  • - Aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu, urządzenie musi być przesłane albo dostarczone w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu zastępczym.
  • - Do sprzętu należy dołączyć czytelnie wypełniony formularz zgłoszenia (pobierz).
  • - Sprzęt wysłany pocztą kurierską odsyłany jest po naprawie tylko na adres nadawcy.
Zasady ogólne:
  • - Serwis nie bierze odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych lub innych nośnikach pamięci w sprzęcie przyjętym do naprawy.
  • - Po oddaniu sprzętu do naprawy klient dostaje pokwitowanie - kopia pokwitowania pozostaje w serwisie.
  • - Wydanie sprzętu może nastąpić wyłącznie za zwrotem przez klienta wydanego mu pokwitowania.
  • - Sprzęt wysłany pocztą kurierską odsyłany jest po naprawie tylko na adres nadawcy.

Świadczymy także pogwarancyjne usługi serwisowe w zakresie: 

Rozbudowa/ wymiana pamięci RAM:
  • w komputerze iMac, Mac Mini Aluminiowy, Mac Pro, MacBook Pro, iMac 50zł
Montaż/ wymiana dysku:
  • w komputerze Mac Pro/ MacBook/ MacBook Pro - od 80zł
  • w komputerze iMac - od 200zł

Naprawa urządzeń mobilnych iPhone/iPad/iPod (ceny zależą od modelu) m.in:

  • - wymiana wyświetlacza
  • - wymiana obudowy
  • - wymiana baterii
  • - wymiana przycisków
  • - naprawa urządzeń po zalaniu/upadku/uszkodzeniach mechanicznych itp.
  • - więcej szczegółów pod nr. tel. 608 473 509
Inne:
  • reinstalacja systemu operacyjnego Mac OS X - 120zł
  • - reinstalacja systemu operacyjnego Mac OS X + przeniesienie danych (programowe) - 170zł
  • - reinstalacja systemu operacyjnego Mac OS X + przeniesienie danych (ręczne) - 300zł
  • - instalacja partycji BootCamp i systemu Windows - 150zł
  • - instalacja oprogramowania Parallels i systemu Windows - 150zł
  • - instalacja dodatkowego oprogramowania (iWork, Office itp.) - 30zł
  • - reinstalacja systemu iOS - 25zł
  • - reinstalacja systemu iOS + archiwizacja danych - 45zł
  • - szkolenie/ pomoc w konfiguracji - 100zł za godzinę
Świadczymy również usługi serwisowe komputerów PC oraz innych urządzeń elektroniki użytkowej. O szczegóły zapytaj dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 608 473 509.
Uwagi:
  1. Powyższe ceny są cenami brutto, dotyczą tylko robocizny, uwzględniają instalację i przeprowadzenie niezbędnych testów
  2. Serwis oferuje także możliwość zakupu niezbędnych części w postaci dysków, pamięć RAM, oprogramowania, itp..